زیبایی

حجم دهی لب به وسیله تزریق فیلر

حجم دهی لب با ژل

تزریق فیلر

اگر از فرم لب‌هایتان راضی نیستید یا به هر دلیلی دوس دارید لب‌هایی شاداب‌تر داشته باشید، وقت آن است که به تزریق فیلر لب و در نتیجه حجم دهی لب فکر کنید.
البته با وجود آنکه تزریق ژل یا فیلر راه حل مطلوبی برای فرم دهی لب‌ها محسوب می‌شود، اما نتیجه‌ی خوشایند تنها در صورت استفاده از تکنیک درست و ماده‌ی مرغوب به دست خواهد آمد. پس اگر برای فرم دهی لب با فیلر تصمیم گرفته اید و نتیجه ی آن برای شما مهم است در ادامه ی این مقاله در بخش مجله سروش سلامت همراه ما باشید.

هدف از تزریق ژل برای لب

فرم دهی لب با فیلر با اهداف مختلف و بر اساس خواست و سلیقه‌ی مراجعان و فرم کلی چهره صورت می‌گیرد. گاهی تزریق فیلر برای حجیم‌تر شدن لب‌های جوان و گاهی هم هدف از تزریق فیلر لب صرفا لیفت و بازگشت لب به اندازه قبلی خودش است.

برای تزریق فیلر لب معمولا از چه نوع فیلری استفاده می‌شود؟

اکثر دکترهای زیبایی برای فرم دهی لب با فیلر فقط از فیلرهای تاپ برند و مرغوب از جمله فیلر دنبی اچ و نورامیس استفاده می‌کنند. دنبی یکی از پر استفاده ترین فیلرهای دنیا محسوب می‌شود.

ژل نورامیس والیوم

حجم دهی با ژل لب نورامیس والیوم

آیا تزریق فیلر دارد؟

درد ناشی از تزریق فیلر لب اغلب با کرم بی حسی املا کاملا قابل تحمل می‌شود. با این حال برای مراجعان حساس میتوان از بی حسی دنداپزشکی استفاده کرد. ضمن اینکه بعضی از فیلر ها لیدوکائین دارد و به خوبی درد را کنترل می‌کند.

حجم دهی لب باریک با فیلر (ژل)

در جلسه اول برای لب‌های باریک حداکثر یک سی سی فیلر کفایت می‌کند. بعد از جا افتادن و ایجاد فضای مناسب میزان بیشتری می‌توان تزریق کرد.
برای فرم‌دهی بهتر و کامل‌تر لب‌های باریک حتما یک سی سی دیگر به فاصله دو الی 3 هفته بعد نیاز است.

تزریق فیلر برای لب های باریک

حجم دهی لب به وسیله تزریق فیلر

نکات پایانی در مورد فرم دهی لب با تزریق ژل

  • گاهی اوقات عدم قرینگی لب‌ها، به فرم حرکت عضلات صورتمان مربوط می‌شود و نباید انتظار داشته باشیم با تزریق فیلر این عدم قرینگی عضلانی رفع شود.
  • هرگز در یک جلسه، بیش از یک سی سی فیلر تزریق نکنید. این کار ریسک تورم روز بعد، کبودی، عدم قرینگی و عوارض خطرناک مثل انسداد عروق را بالا می‌برد.
  • فیلر ارزان قیمت و فیلری که مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا را ندارد تزریق نکنید و حتما به برچسب وزارت بهداشت دقت کنید.
  • تورم روز بعد از تزریق کاملا طبیعی است، پس به نحوی برنامه‌ریزی کنید که برای یک تا دو روز اول مهمانی، جلسه کاری مهم و … نداشته باشید. ورزش سنگین روز اول بعد از تزریق ممکن است تورم را بدتر کند پس سعی کنید روزهای اول ورزش سنگین نکنید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “حجم دهی لب به وسیله تزریق فیلر

  1. مهدي گفت:

    عاي 🤞🏻

    1. امیدرضا دوامی گفت:

      سپاسگزارم

  2. پگاه احمدی گفت:

    خیلی سایت خوبی دارید.

  3. محمد رضا گفت:

    ممنون مطلب جالبی بود
    خواهشا چند فیلر اصلی و خوب هم پیشنهاد کنید برای تزریق زیر چشم
    سپاس گذارم

    1. امیدرضا دوامی گفت:

      زنده باشید
      حتما در دستور کارهای بعدی گذاشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *