سلامت

فیلر به کدام نواحی پوست صورت تزریق می شود؟

خرید فیلر برای پوست صورت

از فیلر چه استفاده هایی می شود؟

همانطور که در مقاله های قبلی درباره تزریق فیلر گفتیم، فیلر ها جهت افزایش حجم، زاویه سازی و جوانسازی به کار میروند و به همین دلیل میتوانند برای نقاط مختلفی از صورت و بدن مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله این نقاط میتوان به زیر چشم، بینی، پشت دست و… اشاره کرد.

‌تزریق فیلر به بینی:

تزریق فیلر بینی در سالهای اخیر به دلیل قیمت مناسب (نسبت به جراحی) و طبیعی ماندن فرم بینی بسیار رواج پیدا کرده است. تزریق فیلر برای بینی یکی از گزینه های عالی برای اصلاح فرم بینی است که در جهت بالا بردن نوک بینی و صاف کردن انحنای تیغه ی بینی استفاده میشود و در صورت عدم رضایت بعد از چند ماه به حالت اول بازمیگردد.

از فیلر چه استفاده هایی می شود؟

کاربرد فیلر برای بینی

‌تزریق فیلر دور چشم:

افرادی که دچار فرورفتگی، سیاهی یا چروک دور چشم هستند، کاندیدای مناسبی برای فیلر زیر چشم و دور چشم هستند. در مواردی که چشم ها خسته و فرسوده به نظر میرسند و حتی خواب و استراحت کافی مؤثر واقع نمیشود، فیلر میتواند گزینه ی مناسبی برای برگرداندن شادابی چهره باشد.

‌تزریق فیلر لب:

فیلر لب یکی از پر طرفدارترین انواع حجم دهنده هاست. به جرأت میتوان گفت که تزریق ژل بهترین روش برای افزایش حجم لب است و سالهای زیادیست که جایگزین عمل های جراحی تهاجمیِ بزرگ کردن لب شده اند.

تزریق ژل برای خط خنده:

از بین بردن گودی خط خنده یکی از دغدغه های اصلی مراجعان زیباییست که به راحتی با تزریق فیلر قابل اصلاح است. با گذر زمان در اطراف بینی و دهان خطوطی عمیق ظاهر میشود که با آنها خط لبخند میگویند. این خطوط باعث ظاهری افتاده تر و مسن تر در افراد میشود و به همین دلیل افراد بسیاری به دنبال بر طرف کردن آنها هستند.

تزریق فیلر برای پوست صورت

تزریق فیلر برای بدن

تزریق ژل چانه:

تزریق ژل یا فیلر چانه هم برای زنان هم مردان میتواند نقش به سزایی در زیبایی آنها داشته باشد. اگر چانه شما خیلی برجسته نیست، میتوانید با تزریق فیلر مناسب به آن شکل دهید و آم را برجسته کنید.

تزریق برای فَک:

بسیاری از افراد از ظاهر فک خود احساس رضابت نمی‌کنند، این افراد میتوانند به راحتی با تزریق فیلر به نتیجه ی دلخواه برسند. تزریق فیلر در ناحیه فک علاوه بر زاویه سازی، تقارن و تعادل خاصی به چهره میبخشد.

خرید فیلر برای پوست صورت

تزریق فیلر برای فک

تزریق پشت دست و صورت:

یکی از روش های از بین بردن چین و چروک های دیت و صورت، تزریق فیلرهای جوانساز حاوی هیالورونیک اسید است. این فیلرها با بازگرداندن حجم و آب پوست خطوط عمیق و سطحی را پرکرده و باعث میشود فرد جوان تر به نظر برسد.

فیلر برای بدن:

فیلرهای مورد استفادی بدن که نسبت به بقیه فیلر ها کمتر استفاده میشوند و معمولا در حجم بالا به فروش میرسد نیز از نوع هیالورونیک اسید دارتی غلظت بالا هستند که برای حجم دهی باسن، سینه و… استفاده میشوند.
در کل برای انتخاب نوع درمان، نوع و برند فیلر، میزان حجم تزریقی و… بهتر است به خوبی تحقیق کرده و حتما با پزشک مشورت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *