سلامت

مزایای تزریق فیلر برای پوست صورت

مزایا تزریق فیلر برای صورت

همانطور که در مقاله ی قبلی ذکر کردیم، تزریق فیلر از جمله راهکارهای کاربردی جوانسازی پوست صورت است که در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از مراجعه کنندگان قرار گرفته است.
قبلا به مزایای تزریق فیلر اشاره کرده ایم و قصد داریم در این مقاله به صورت مفصل راجع به برتری تزریق فیلر به بقیه ی روش های جوانسازی صحبت کنیم.

مزایای تزریق فیلر برای پوست صورت

مزایای تزریق فیلر و ژل برای صورت

مزایای تزریق فیلر برای پوست صورت

نتیجه ی آنی:

یکی از مزایای تزریق فیلر مشاهده ی آنی نتیجه است که به پزشک کمک می‌کند که در صورت بروز عیب و نقص در صورت مراجع، سریعاً اقدام به اصلاح آن کند.

عوارض کوتاه مدت :

یکی از برتری های این روش نسبت به سایر روش های درمانی، این است که تزریق فیلر بدون بر جای گذاشتن جای زخم یا بخیه انجام میشود، نیاز به دوران نقاهت یا استراحت ندارد و مراجع میتواند بعد از تزریق به فعالیت های روزمره ی خود ادامه دهد و از محصولات آرایشی سبک نیز استفاده کند.

قابلیت استفاده با بوتاکس:

ممکن است بعد از تزریق فیلر چین و چروک و خطوی عمیق تر قابل مشاهده باشند در این مورد تزریق بوتاکس همراه با فیلر ( البته با مشورت پزشک) توصیه میشود و میتواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

فروشگاه آنلاین پزشکی و زیبایی

محصولات زیبایی سروش سلامت

ماندگاری بالا:

از دیگر مزیت های استفاده از این روش ماندگاری بالای اثرات فیلر است که بسته به نوع و دوز تزریق از 6 ماه تا 5 سال ماندگاری دارد.

حفظ حالت طبیعی صورت:

یکی دیگر از مزایای تزریق فیلر که امروزه بسیار حائز اهمیت است این است که نتیجه ی حاصل از استفاده از ترکیبات فیلری بسیار طبیعی و ظریف است و علاوه بر این که ظاهر پوست را جوان میکند به ندرت از سمت دیگران قابل تشخیص است.

قابل اجرا در زمان کم:

تزریق فیلر در محیط کلینیک و بدون نیاز به اتاق عمل انجام میشود.
در ابتدای جلسه، مراجع توسط پزشک مشاوره میشود تا نیازهای درمانی و شرایط به صورت دقیق بررسی شود و سپس مقداری از محصول روی دست مراجع تست میشود و اگر علائمی ظاهر نشد، پزشک داروی بی حسی را اعمال می‌کند و بعد از بی حسی کامل مقدار مشخص شده را تزریق میکند.
کل روند تزریق بین 20 تا 30 دقیقه طول میکشد که در مقایسه با دیگر روش ها زمان بسیار کوتاهی است.

درد کم:

از دیگر مزایای تزریق فیلر باید به این موضوع اشاره کنبم که بسیاری از فیلر ها حاوی لیدوکایین هستند.
که با توجه به این ویژگی درد حین و بعد از تزریق را به حداقل رسانده و باعث می شود سر درد و دردهای ناشی از تزریق را تجربه نکنید.

افزایش تولید کلاژن:

برخی از فیلر ها حاوی ترکیبات آمینواسیدی هستند که در بهبود عملکرد بافت پیوندی و افزایش قوام پوست کمک میکنند.
این فیلر ها با تولید کلاژن باعث ترمیم پوست شده و در نتیجه منجر به بهبود رنگ پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *