پزشکی

مهم ترین تجهیزات پزشکی پوست و مو

خرید محصولات پوست و مو

دستگاه‌های زیادی در زمینه ی پوست و مو وجود دارد که هر کدام با ویژگی‌هایی که دارند از سایرین متمایز می شوند. مهم‌ترین نکته در خرید تجهیزات پزشکی پوست و مو این است که دنبال خرید دستگاهایی باشید که کاربردهای متنوعی داشته باشد و بتواند طیف وسیعی از نیازهای شما را برطرف کند.
بهتر است کسانی که میخواهند کلینیک پوست و مو راه اندازی کنند به دنبال خرید دستگاه های با گارانتی باشند تا با اطمینان خاطر بیشتری از دستگاه استفاده کنند. در ادامه این مقاله در سایت سروش سلامت به معرفی چند دستگاه مهم و معروف پوست و مو می پردازیم.

1- دستگاه هایفو (HIFO)

هایفو چیست؟ هایفو HIFU مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound  یا «امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا» است. این درمان می‌تواند اعماق مختلف بافت بدن را برای سفت کردن پوست و لیفتینگ آن هدف قرار دهد. درمان هایفوتراپی، برای صورت به عنوان یک لیفت صورت غیر تهاجمی عمل می‌کند. دستگاه هایفو، دستگاهی است که برای تولید امواج هایفو یا اولتراسوند به کار می‌رود. این دستگاه‌ها انواع گوناگونی دارند و برای درمان‌های گوناگونی نیز به کار می‌روند. این دستگاه، کاملا غیر تهاجمی عمل می‌کند و با هدف قرار دادن لایه‌های عمیق پوست، باعث افزایش تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن موجود در آن می‌شود.

2- دستگاه درم آپ (Dermup)

این دستگاه به آر اف شش گانه نیز معروف است. تکنولوژی این دستگاه شاهکاری در فن آوری است که دارای بسامدهای رادیویی چندگانه ی کنترل شده برای دیاترمی(دمای درونزاد) است. دستگاه درم آپ به روزترین نوآوری رادیوفرکانس ، برای درماتولوژی است که بهترین لیفت و جوان سازی پوست و چه در بدن را به وجود آورده است.

کاربردهای دستگاه درم آپ

کاهش چین و چروک‌های دوران پیری و خطوط صورت، پیشگیری از ترک‌های بارداری، درمان آکنه و جوش‌های صورت و افزایش تولید کلاژن و الاستین از جمله کاربردهای این دستگاه معرکه هستند. سایر کاربردهای دستگاه درم آپ عبارتند از:

  • از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو
  • برطرف کردن شلی و افتادگی پوست و لیفت آن
  • درمان غبغب و از بین بردن آن
  • درمان ریزش مو و کمک به رشد مجدد موهای از دست رفته
  • شکل دادن و کاهش سایز بالاتنه
سایت تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی

3- دستگاه فیس آپ (Face Up)

دستگاه (face up) یکی از تجهیزات پزشکی پوست و مو است که همۀ کلینیک‌های زیبایی به آن احتیاج دارند. دستگاه (face up) با کمک موتور گرداننده‌ای که دارد، علاوه بر سایش پوست صورت و لایۀ برداری، به صورت همزمان بافت صورت را نیز ماساژ می‌دهد.

با این دستگاه باعث بهبود جریان خون در زیر پوست صورت و افزایش تولید کلاژن می‌شود. در سری جدید دستگاه‌های (face up) دیگر خبری از پودر نیست و مشکلاتی مانند باقی ماندن پودر روی صورت یا گیر کردن پودر به وجود نخواهد آمد.

4- دستگاه پلکسر پلاس (Plexr)

پلکسر پلاس دستگاهی است که از پلاسما برای تاثیرگذاری بر پوست استفاده می‌کند. شاید نام بردن از پلاسما شما را یاد فیلم‌های علمی-تخیلی بیاندازد، اما در واقع پلاسما چیزی جز یک پدیده طبیعی نیست. در کنار فرم‌های جامد، مایع و گاز، پلاسما بعد چهارم ماده محسوب می‌شود.

خرید تجهیزات پزشکی

دستگاه پلکسر

کاربردهای دستگاه پلکسر پلاس

از جمله کاربردهای دستگاه پلکسر پلاس عبارتند از:

  • از بین بردن چین و چروک خطوط ریز پوست صورت
  • درمان افتادگی و شلی پوست در دوران پیری
  • درمان افتادگی پلک و لیفت آن
  • درمان آکنۀ پوست
  • از بین بردن خال‌های پوستی

 

5- دستگاه مزوتراپی ROOTONIX

حجم­ دهنده سه کاره روتونیکس که به­ طور اختصاصی جهت رفع ریزش مو و مراقبت پوست­ سر طراحی شده است، به­ دلیل برخورداری از فناوری تزریق بدون سوزن یا الکتروپوراسیون، قادر است درشت مولکول ها را به خورد سلول های مو دهد. پکیج رویال ROOTONIX شامل دستگاه الکتروپوراسیون و ۴ عدد سرم تخصصی موی ROOTFARM می شود.

حجم­ دهنده مو

یکی از قابلیت های این دستگاه قابلیت LED درمانی است که برای پوست­ سر برای جلوگیری از ریزش مو معجزه‌گر است. استفاده از این دستگاه همراه با محلول ROOTFARM بهترین اثربخشی را خواهد داشت.

فروشگاه محصولات پوست و مو

خرید تجهیزات پزشکی

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم مهم ترین تجهیزات پزشکی پوست و مو برای برطرف کردن انواع نیازهای پوست معرفی کنیم. شما عزیزان می‌توانید با خواندن این مقاله برای خرید دستگاه پزشکی پوست و مو مورد نیاز خود اقدام کنید.
قبل از خرید هر دستگاه مطمئن شوید که دارای گارانتی باشد و اطلاعات کافی راجع به اون دستگاه پیدا کرده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *