پزشکی, تجهیزات پزشکی خانگی, تجهیزات پزشکی مصرفی

تنوع بالا در تجهیزات پزشکی اصفهان

تجهیزات پزشکی سروش

وجود کیفیت و تنوع بالا در تجهیزات پزشکی اصفهان

امروزه تجهیزات پزشکی پیشرفت‌های بسیاری کرده و از تنوع بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل توانسته‌اند جایگاه مهم و ویژه‌ای را در حوزه سلامت و مسائل مرتبط با آن بدست آورده‌اند. تجهیزات پزشکی اصفهان محصولات دارای استاندارد و بسیار باکیفیتی هستند که خیال افراد را از همه لحاظ راحت می‌کند. کارایی تجهیزات پزشکی به قدری است که اغلب کارهای درمانی، بهداشتی و زیبایی بدون وجود آن‌ها انجام‌پذیر نخواهد بود. در واقع تجهیزات پزشکی ابزار دست پزشکان، دندانپزشکان و متخصصان بوده که آن‌ها در کنار مهارت و تخصص خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. خرید محصول مطمئن و باکیفیت تجهیزات پزشکی که با سلامت افراد در ارتباط هستند بسیار مهم به حساب می‌آید.

تجهیزات پزشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

تجهیزات پزشکی به ابزار و وسایلی گفته می‌شود که در علم پزشکی جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری افراد استفاده می‌شوند.  این تجهیزات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ چرا که جان بیمار به آن وابسته است. تجهیزات پزشکی دارای انواع مختلفی بوده که هر یک برای اهداف گوناگون به تولید می‌رسند. در واقع تجهیزات پزشکی کمک بسیاری به پزشکان در تشخیص و درمان بیماری‌ها می‌کند. وسایل پزشکی در حوزه‌های مختلف علم پزشکی اعم از دندانپزشکی، زنان و زایمان، وسایل معاینه عمومی، آزمایشگاه‌ها و زیبایی بسیار کاربرد دارند. در تهیه اینگونه تجهیزات پزشکی باید به نوع و کیفیت محصول توجه بسیاری داشت.

تجهیزات پزشکی خانگی اصفهان

انواع تجهیزات پزشکی

انواع تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی انواع مختلفی دارند که هر یک برای هدف خاصی از درمان و سلامت افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. تجهیزات پزشکی اصفهان اکثر این محصولات را داشته و آن‌ها را با کیفیت و استاندارد بالا ارائه می‌دهد:

تجهیزات جهت معاینه بیمار

تجهیزاتی که توسط پزشک برای تشخیص بیماری مورد استفاده قرار می‌گیرد، وسایل معاینه گفته می‌شوند. این تجهیزات در مطب پزشکان، بیمارستان‌ها و اورژانس کاربرد بسیاری داشته و برای تشخیص هر بیماری الزامی است. از مهم‌ترین وسایل معاینه می‌توان به مواردی مانند دستگاه فشارسنج (دیجیتال، عقربه‌ای و جیوه‌ای)،  دماسنج طبی، گوشی پزشکی، چراغ قوه، آبسلانگ، افتالموسکوپ، اتوسکوپ، رینوسکوپ و ترازو اشاره کرد.

خرید تجهیزات پزشکی مصرفی

خرید تجهیزات پزشکی اصفهان

تجهیزات تشخیصی

پزشکان و پرستاران به کمک تجهیزات تشخیصی می‌توانند بیماری فرد را به شکل بهتری تشخیص دهند. این محصولات در درمانگاه‌ها، مطب‌های پزشکی و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تجهیزات تشخیصی شامل موارد گوناگونی نظیر الکتروکاردیوگرام، سی تی اسکن، رکتوسیگموئیدوسکوپ، ثبت نوار عصب و عضله و اسپیرومتر می‌شود. همچنین می‌توان مواردی مانند تجهیزات پزشکی هسته‌ای، الکتروانسفالوگرام، تجهیزات فراصوتی، تجهیزات پرتوپزشکی و شنوایی‌سنج (ادیومتر) را هم نام برد.

تجهیزات درمانی

نقش تجهیزات درمانی در درمان سریع بیمار بسیار پررنگ است. از جمله تجهیزات درمانی می‌توان به مواردی مانند سرنگ، سرسوزن، آنژیوکت، اسکالپ وین، گالی پاد، پنست، باند گچی و آتل اشاره کرد. همچنین باندها، ست سرم، پایه سرم، چسب، سوند ادراری، سوزن‌گیر، لیزر کم توان و  دستگاه ساکشن هم از دیگر تجهیزات پزشکی هستند.

خرید تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی درمانی

تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات پزشکی اصفهان انواع وسایل آزمایشگاهی را هم ارائه می‌دهد. تجهیزات آزمایشگاهی وسایلی هستند که در اغلب آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها کاربرد دارند. از مهم‌‌ترین وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی می‌توان به دستگاه آنالیزور، فلیم فوتومتر، الکترولیت آنالایزر، دستگاه تجزیه مواد شیمیایی خون، کیت‌های آزمایشگاهی تشخیص طبی و  بن ماری آزمایشگاهی اشاره کرد. دستگاه سانتریفوژ 48 شاخه، انکوباتور کشت باکتری‌شناسی، هود میکروبیولوژی، دستگاه شمارنده گلبول‌های خون و سلول آزمایشگاهی، دستگاه فتومتر و اتوآنالایزر از دیگر تجهیزات آزمایشگاهی به حساب می‌آیند.

خرید تجهیزات پزشکی مصرفی

تجهیزات پزشکی اصفهان

تجهیزات اتاق عمل

تجهیزات اتاق عمل از جمله وسایل و تجهیزات پزشکی هستند که وجود آن‌ها در اتاق‌های عمل ضروری است. مهم‌ترین تجهیزات اتاق عمل شامل مواردی مانند گازهای بیهوشی، گان جراحی و لباس اتاق عمل، دستگاه ساکشن (مکش)، ماسک جراحی، دستکش جراحی، الکتروکوتر، شان‌ها، تورنیکه و کاپنوگراف می‌شود. همچنین می‌توان به اکارتورها یا رترکتورها، مانیتور، صندلی تابوره، کلمپ‌ها، میز مایو و دایسکتورها اشاره کرد.

تجهیزات پزشکی اصفهان

تجهیزات پزشکی اتاق عمل

تجهیزات مربوط بخش ها

تجهیزات مربوط به بخش‌ها در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های بزرگ کاربرد بسیاری دارند. از جمله مهم‌ترین این تجهیزات می‌توان مواردی مانند مونیتور علائم حیاتی، دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور)، چراغ سیالکتیک، پالس اکسیمتر، الکتروکاردیوگرام و دفیبریلاتور را نام برد. تجهیزات سنگ شکن، اکسیژناسیون غشایی برون پیکری،  لارنگوسکوپ، آمبوبگ و لوله تراشه از دیگر این تجهیزات پزشکی هستند.

تجهیزات مربوط به دندانپزشکی

تجهیزات پزشکی اصفهان در زمینه دندانپزشکی هم تنوع بسیاری دارند. مواردی همچون دستگاه مکش (ساکشن) دندان‌پزشکی، فرز توربین، فرز آنگل، اسیداچ، باندینگ، شیلد‌های محافظ، پیشبند و روکش یونیت، میکروبراش، تیغ جراحی و خون بند از جمله این تجهیزات هستند. علاوه بر این می‌توان به توربین دندانپزشکی، جرم‌گیر دندان، فورسپس، تابوره، یونیت دندان‌کشی، فرز، آمالگاماتور، لایت کیور، اتوکلاو، ، سرساکشن، آکریل، ماسک و دستکش اشاره کرد.

تجهیزات پزشکی

خرید تجهیزات پزشکی در اصفهان

تجهیزات مربوط به زنان و زایمان

وسایل و تجهیزات پزشکی مربوط به زنان و زایمان برای تشخیص، پیشگیری و درمان در مطب‌ها، بیمارستان‌ها و خانه‌های بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین این تجهیزات می‌توان مواردی نظیر تخت معاینه مامایی، چراغ معاینه نور سرد، سوآپ پنبه ای، ژل التراسونیک، اسپاچولا، اسپکولوم و سونوکیت را نام برد.

خرید تجهیزات پزشکی زنان اصفهان

فروشگاه تجهیزات پزشکی اصفهان

تجهیزات پزشکی مرتبط با زیبایی

استفاده از تجهیزات پزشکی در مسائل زیبایی این امکان را به پزشکان و متخصصین زیبایی می‌دهد تا بیماران خود را به شکل بهتری درمان کنند. کاربرد و کارایی تجهیزات پزشکی مرتبط با زیبایی و سلامتی بسیار وسیع و گسترده است. انوع تخت‌ها (معاینه، جراحی و لیزر)، انواع دستگاه‌های لیزر مانند  Q-SWITCH، دستگاه‌های HIFU ،Face up ،  Fractional RF، PDL، دستگاه‌ اولتراسونیک، دستگاه نوردرمانی و دستگاه میکرونیدلینگ برخی از مهم‌ترین تجهیزات پزشکی در این بخش به حساب می‌آیند.

دستگاه برداشت و کاشت مو، میکروموتورها، دستگاه‌ لایه‌بردار و جوان‌سازی پوست، دستگاه اسکن و آنالیزور پوست صورت، دستگاه‌های لیفتینگ پوست و دستگاه مزوتراپی هم نیز در زمینه زیبایی، کاربرد بسیاری دارند. همچنین می‌توان به تجهیزات پزشکی مرتبط با تناسب اندام که شامل دستگاه کویتیشن ، دستگاه رادیو فریکوئنسی و دستگاه فارادیک می‌شود هم اشاره کرد.

خرید تجهیزات پزشکی

تجهیزات و محصولات زیبایی

وسایل اولیه عمومی

وسایل اولیه و عمومی دسته دیگری از تجهیزات پزشکی هستند که در اغلب درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها وجود دارند. این وسایل شامل تخت معاینه، برانکارد، پاراوان، پنبه، الکل، دستگاه اتوکلاو، دستگاه فور، صندلی تابوره، میز ترالی و رنه فرم (قلوه‌ای) هستند.

ارائه انواع مختلف محصولات در تجهیزات پزشکی اصفهان

تجهیزات و وسایل پزشکی به عنوان ابزار دست پزشکان و متخصصان نقش بسیار پررنگی در کمک به سلامتی افراد دارند. این ابزار و وسایل پزشکی، همگی تجهیزاتی پیچیده و تخصصی هستند که فقط باید توسط پزشکان و متخصصان بکار گرفته شوند. از آنجایی‌که تجهیزات پزشکی ارتباط مستقیمی با سلامتی افراد دارند، کیفیت و استاندارد این تجهیزات بسیار مهم بوده و باید آن‌ها را نیز از مراکز معتبر یا از فروشگاه اینترنتی سروش سلامت خریداری کرد. هم چنین تجهیزات پزشکی اصفهان انتخاب خوبی برای تهیه و خرید این محصولات است. چرا که تمامی این تجهیزات دارای استاندارد، با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “تنوع بالا در تجهیزات پزشکی اصفهان

  1. پگاه احمدی گفت:

    یه سری از این تجهیزات واقعا تو خونه لازمن. مثل فشار سنج و دستگاه قندخون و… باید تو هر خونه ای باشه.

  2. محسن شریعت گفت:

    پست مفید و ارزشمندی بود
    ممنون از شما امیدوارم موفق باشید

    1. امیدرضا دوامی گفت:

      ممنون از وقتی که گذاشتید باعث خرسندی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *