زیبایی, زیبایی صورت, فیلر و ژل

فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت

انواع-فیلرهای-مورد-تایید-وزرات-بهداشت
فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت

تزریق فیلر و ژل‌ها برای جوانسازی و همچنین زیبایی به کار می‌روند. قبل از مراجعه جهت تزریق فیلر می‌بایست فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت را انتخاب کنید چرا که در غیر این صورت به عوارض جبران ناپذیری دچار می‌شوید. معمولا فیلرهایی که توسط وزارت بهداشت تایید شده باشند از هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند چرا که این ماده بیش‌ترین سازگاری را با بدن دارد.

ژل رووفیل مورد تایید وزارت بهداشت

این فیلر کاملا مورد تایید وزارت بهداشت است و از آن برای پر کردن دست‌ها و حجم بافت پوست استفاده می‌شود. همچنین این ژل خاصیت پرکنندگی چروک‌های پوستی را دارد. همچنین اگر در صورت و قسمت‌هایی از بدن دچار عدم تقارن هستید، با استفاده از این فیلر می‌توانید این معضل را برطرف کنید. از این فیلر برای گونه، لب و حتی بینی نیز استفاده می‌کنند. با افزایش سن خطوط دور چشم، دور لب و اطراف دهان بیشتر می‌شود که پزشکان برای پر کردن این خطوط از ژل پرفکتا که کاملا مطمئن است، استفاده می‌کنند.

فیلر الانسه ،مورد تایید وزارت بهداشت

الانسه یکی از جدیدترین مدل‌های فیلر بوده و در واقع پرکننده‌ای محسوب می‌شود که به دومنظور کاربرد دارد به این معنی که هم می‌تواند حجم از دست رفته بافت پوست را جبران کند و دیگر مزیت آن نیز خاصیت لیفت کنندگی آن است. یک ویژگی که این فیلر را از بقیه ژل‌ها متمایز می‌کند تولید کلاژن در ناحیه مورد نظر است.  

ژل حجم دهنده نورامیس

این ژل هم مانند سایر ژل‌ها از هیالورونیک اسید ساخته شده است و به شرکت مدیتکس کره جنوبی تعلق دارد. ژل نورامیس با حجم دهی فوق‌العاده‌ای که به قسمت‌های صورت می‌بخشد باعث پر کردن چروک‌های پوستی می‌شود. با بالارفتن سن تولید هیالورونیک اسید در بدن کاهش می‌یابد و همین امر باعث شلی و افتادگی پوست می‌گردد. از طرفی بخشی از هیالورونیک اسید توسط بدن جذب می‌شود. به همین دلیل برای رفع افتادگی وشلی پوست باید محصولی را انتخاب کنید که ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. ژل نورامیس کاملا این مشکل را برطرف کرده و ماندگار است. در ساخت این فیلر از فناوری shape استفاده شده که همین عامل طول عمر ژل را بالا می‌برد.

لیفتینگ صورت با ژل نئوویا

این ژل از هیالورونیک اسید در کشور سوئیس ساخته شده است. در ساختار این فیلر اتیلن گلیکول به کار رفته که در بحث دارویی با عنوان peg آن را می‌شناسند. فیلر نئوویا می‌تواند ماده ارزشمندی به نام هیدروکسی آپاتیت را تحریک ‌کند که باعث بهبود رنگ پوست و لیفتینگ صورت می‌شود. همچنین پزشکان از این فیلر برای پر کردن چروک و همچنین حجم دهی صورت استفاده می‌کنند. این ژل بسیار امن است و در برابر گرما و یا فشار مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

ژل پرطرفدار آلیاکسین برای کانتورینگ صورت

آلیاکسین یک فیلر پر کننده پوست است که با فناوری هیدرولیفت تولید می‌شود و در ترکیباتش هیالورونیک اسید خالص وجود دارد. کاربردهای آلیاکسین شامل کانتورینگ صورت، لیفتینگ، آبرسانی و رفع کشیدگی پوست است. علاوه بر تولید کلاژن، افزایش انعطاف پوست و جوانسازی نیز از دیگر مزیت‌های این ژل به شمار می‌رود. 

مزوژل جالپرو مورد اطمینان وزارت بهداشت

یکی دیگر از فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت جالپرو بوده که بسیار پرطرفدار است. جالپرو را در واقع می‌توان یک ماه موثر برای احیای دوباره پوست دانست. از این ژل می‌توان برای کاهش خطوط پوستی و کاهش چروک استفاده کرد و برای حجم دهی کاربردی ندارد. با استفاده از جالپرو کلاژن و الاستین پوست افزایش می‌یابد و همچنین باعث بالارفتن لطافت و رطوبت پوست می‌شود. با استفاده از جالپرو می‌توانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید و از آن لذت ببرید. علاوه بر پوست بدن این ژل برای نواحی مختلف بدن مانند دکلته، گردن، زانو، کشاله ران و شکم قابل استفاده است.

مزوژل منحصر به فرد پروفایلو با تاییدیه وزارت بهداشت آمریکا

این ژل بسیار محبوب در ترکیبات خود به طور قابل توجهی هیالورونیک اسید دارد و محصول شرکت ibsa ایتالیا است. در محتویات این ژل عناصر bdde  وجود ندارد و هنگام تزریق، گیرنده‌های سلولی را تحریک به ساخت کلاژن می‌کند تا شلی و افتادگی پوست رفع شده و باعث بهبود و سفتی پست شود.

این ژل توانسته تاییدیه FDA آمریکا را دریافت کند و ماندگاری بسیار بالایی داشته و با بدن انسان سازگار است. پزشکان از این فیلر برای جوانسازی صورت استفاده می‌کنند.

ژل پروسترولین

از این ژل بیش‌تر برای مزوتراپی استفاده می‌کنند. این فیلر ساخت شرکت کاراژن است و با بهره‌گیری از فناوری پپتیدها آن را ساخته‌اند. محصولات این شرکت مختص لاغری، روشن کنندگی پوست و جلوگیری از پیر شدن آن هستند. به این ژل مزوتراپی مدرن گفته می‌شود چرا که شبیه به کوکتل‌های مزوتراپی عمل می‌کند. از ترکیبات این محصول می‌توان به هیالورونیک اسید و پپتیدها اشاره کرد که در طولانی مدت تاثیرات فوق‌العاده‌ای دارد.

فیلر بلوترو مناسب برای افراد طبیعی پسند

این فیلر بیش‌تر برای افرادی کاربرد دارد که به ظاهر طبیعی علاقمند هستند چرا که بافت این ژل بسیار سبک است. فیلر بلوترو ساخته شرکت MENZ بوده که توانسته فیلرهای هیالورونیک اسید را با تکنولوژی DCLT که دارای خاصیت کشسانی، یکنواختی و شکل پذیری هستند را تولید کند. کاربردهای ژل‌های این کمپانی متنوع هستند که ماندگاری بالا و استحکام از ویژگی‌های این فیلرها است. از کاربردهای این فیلر می‌توان به از بین بردن چروک‌های دور لب، خط اخم و خط خنده اشاره کرد.

ژل ایتالیایی آیدیا مورد تایید وزارت بهداشت

این ژل ساخت کشور ایتالیا بوده که به صورت منحصر به فردی به ساخت محصولات جوانسازی و زیبایی پرداخته و هدف این شرکت تولید محصولات با ماندگاری بسیار بالا در کنار کیفیت و ایمنی است. این ژل با نفوذ درون چین و چروک‌ها باعث پر شدن آن می‌شود. 

ژل ریوانس دارای تاییدیه وزارت بهداشت

این ژل در واقع برای پر کردن چروک‌های صورت در ناحیه درم صورت تزریق می‌شود. همچنین می‌تواند باعث بالا بردن هیدراتانسیون و از بین بردن چین و چروک‌ها در ناحیه پیشانی شود. علاوه بر این می‌تواند چروک‌های اطراف چشم و بین ابروها را نیز پر کند. همچنین از ریوانس برای کانتورینگ، حجم دهی و درخشندگی پوست استفاده می‌کنند.

کدام فیلرها از نظر سازمان بهداشت جهانی تایید شده هستند

همانطور که گفته شد فیلر یا ژل‌ها برای پر کردن چین و چروک‌ها صورت استفاده می‌شوند. علاوه بر این برای لیفتینگ و حتی حجم دهی سایر نقاط بدن نیز کاربرد دارند. قبل از تزریق ژل می‌بایست درمورد آن‌ها به خوبی تحقیق کنید که آیا مورد تایید سازمان بهداشت هستند یا خیر. به طور معمول ژل‌هایی مانند رووفیل، جالپرو، پروفایلو، آیدیا و الانسه توانسته‌اند تاییدیه وزارت بهداشت را بگیرند. شما با خیال راحت می‌توانید این فیلرها را انتخاب کرده و از جوان‌تر شدن خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *